Intrebari despre produse si comenzi


1. Care este comanda minima ce poate fi plasata pe site?

Nu exista o comanda minima.


2. Transportul este gratuit?

Costul transportului este fix (19 lei), pentru comenzile cu o valoare mai mică de 300 lei.

Transportul este gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 300 lei.


3. Cum pot afla care marime mi se potriveste?

Pentru a evita costurile suplimentare de transport pe care le-ati putea plati pentru schimbarea marimii produsului, va rugam sa consultati "Tabelul de Marimi" aflat pe pagina fiecarui produs, iar la unele produse puteti gasi marimile cu dimensiunile exacte masurate in centimetri trecute direct pe pagina produsului. Dacă v-aţi măsurat şi încă sunteţi nelămurită în privinţa mărimii pe care trebuie să o comandaţi, ne puteţi trimite un email la adresa: contact@eboem.ro, precizând dimensiunile corpului dvs. (bust, talie, sold) şi vă vom sugera mărimea potrivită în funcţie de croiala produsului.


4. Ce inseamna marimile comune S/M, M/L, L/XL?

Unele produse din colectiile noastre au o croiala flexibila care permite potrivirea pentru 2 marimi, de aceea, le veti gasi ca marimi comune:

S/M (au un croi care permite potrivirea cu usurinta atat pentru marimea S, cat si pentru marimea M)

L/XL (au un croi care permite potrivirea cu usurinta atat pentru marimea L, cat si pentru marimea XL)

M/L (au un croi care permite potrivirea cu usurinta atat pentru marimea M, cat si pentru marimea L)


5. Produsele afişate în magazinul online eboem.ro se află în stoc?

O parte dintre produsele de pe www.eboem.ro există în stocul nostru cu mărimile aferente afisate pe site și se livrează imediat din stoc. Pentru a le vizualiza consultati sectiunea "Produse in stoc!" aflata in meniul principal. Pentru celelalte produse livrarea se face în intervalul menționat pe pagina fiecarui produs.


6. Cum plătesc?

Modalități de plată a comenzilor:

1. RAMBURS (la curier, în momentul primirii coletului)

2. ONLINE (plata cu card pe site prin procesatorul de plăți Netopia MobilPay)

3. VIRAMENT BANCAR (plata în avans prin O.P.)

4. ÎN RATE (maxim 4 rate lunare, fără dobândă cu card de cumpărături emis de către una dintre următoarele bănci):

1. Credit Europe Bank
2. Banca Transilvania
3. Garanti Bank
4. Alpha Bank

Pentru a putea plăti comanda dvs. în rate vă rugăm să selectați modalitatea de plată nr. 2 (PLATA ONLINE), introduceți în caseta corespunzătoare numărul de card, iar când veți da click în următoarea casetă (nume titular card), imediat va fi afișată varianta cu rate de unde puteți selecta numărul de rate dorit (intre 1-4 rate).


7. Care este programul de functionare?

Magazinul online eboem.ro este deschis permanent, 24 din 24.


8. Cum se face livrarea?

Trimiterea coletelor se face exclusiv prin curier cu livrare in 24/72h, de luni pana vineri de la data confirmării comenzii (pentru produsele aflate in stoc). Pentru produsele ce urmează să intre în stoc livrarea se va face în intervalul menționat pe pagina acestora. Informațiile despre termenul de livrare și disponibilitate sunt informative, iar unele neconcordanțe pot apărea din cauze obiective de voința noastră. Nu se fac expedieri sambata si duminica.


9. Livrati colete si prin Posta Romana?

Nu, livrarile se fac exclusiv prin curier rapid.


10. Aveti si un magazin fizic unde pot proba produsele?

Nu, cumparaturile se fac exclusiv online.


11. Cum pot Returna/Schimba un produs?

Toate informatiile referitoare la modalitatea de Retur/Schimb produs se gasesc in sectiunea dedicata (vezi detalii »»)

12. Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

13. Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Eboem.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

14. Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

15. Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

16. Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

17. Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

18. Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.

19. Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

20. Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.